Novice o entiteti: Chris Kempczinski

Generalni direktor McDonald'sa opaža upad zanimanja za ameriške blagovne znamke po svetu
gospodarstvo posel
Generalni direktor McDonald'sa opaža upad zanimanja za ameriške blagovne znamke po svetu

Generalni direktor McDonald'sa, Chris Kempczinski, je v intervjuju za CNBC izrazil zaskrbljenost zaradi upada pozitivnega dojemanja ameriških blagovnih znamk po svetu. Kempczinski meni, da se svetovno dojemanje ZDA slabša, kar se odraža v odnosu do ameriških izdelkov. Potrošniki naj bi postali manj navezani na ameriške blagovne znamke, saj se percepcija same Amerike spreminja.

Desnosredinsko
Možen dezinfo Verified Propaganda
3. sep 7:12
McDonald's opozarja na slabšanje podobe ameriških blagovnih znamk po svetu
gospodarstvo posel
McDonald's opozarja na slabšanje podobe ameriških blagovnih znamk po svetu

Generalni direktor McDonald'sa, Chris Kempczinski, je opozoril, da se globalni potrošniki vse bolj oddaljujejo od ameriških blagovnih znamk. Razlog naj bi bila slabša percepcija Združenih držav Amerike po svetu, kar vpliva tudi na priljubljenost ameriških podjetij.

Desno
Nepotrjeno Verified Propaganda
2. sep 21:09
McDonald's znova uvaja akcijske menije in znižuje cene, kar napoveduje morebitno cenovno vojno
gospodarstvo posel
McDonald's znova uvaja akcijske menije in znižuje cene, kar napoveduje morebitno cenovno vojno

McDonald's širi svojo ponudbo ugodnih menijev, da bi pritegnil stranke z nižjimi dohodki, ki so zmanjšale porabo za hitro hrano. Cena menijev bo za 15 % nižja od nakupa posameznih izdelkov. Znižanje cen bi lahko spodbudilo konkurente, da sledijo temu zgledu. Kljub znižanju cen v ZDA pa ni jasno, ali bo to vplivalo na kanadske restavracije.

Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
3 posodobitev 2. sep 11:51